3DS MAX

Autodesk 3ds Max jest programem do wszechstronnej symulacji, tworzenia modeli 3D oraz analizy oświetlenia, wraz z możliwością renderingu. Oprogramowanie to zawiera funkcje 3ds Max jak i również 3ds Max Design, więc może być wykorzystywane zarówno w branży filmowej, telewizyjnej i gier komputerowych (tworzenie animacji, efektów specjalnych) jak i również w branży architektonicznej. Program ten bardzo dobrze współpracuje z wiodącym oprogramowaniem CAD (AutoCAD, Autodesk Inventor, Catia, Revit, itp.).

Autodesk 3ds Max zawiera między innymi:

  • obszerny zestaw narzędzi do tworzenia modeli 3D,
  • różne moduły renderujące zebrane w spójnym interfejsie, pozwalające na tworzenie szybkich i uproszczonych wizualizacji jak i również wysokiej jakości realistycznych renderingów,
  • narzędzia pozwalające na analizę natężenia światła, zarówno naturalnego jak i sztucznego, w tworzonych obiektach,
  • opcje tworzenia animacji klatek głównych i animacji proceduralnej, wraz z obróbką pojedynczych ujęć oraz całych animacji, bez konieczności ponownego renderowania,
  • obszerną bibliotekę materiałów, wraz z edytorem umożlwiającym dopracowywanie istniejących materiałów, bądź tworzenie własnych zbiorów na potrzeby tworzonego projektu.

Cele szkolenia

  • Nabycie umiejętności projektowania obiektowego, ich edycji i zmiany. Ożywianie scen statycznych, tworzenie złożonych tekstur wielopoziomowych
  • Umiejętność edycji obiektów 3d oraz ich podstawowa modyfikacja.
  • Umiejętność edycji materiałów oraz oświetlenia
  • Umiejętność stworzenia końcowego renderingu na potrzeby prezentacji

Program szkolenia:

  1. Wstęp – interfejs programu, nawigacja w projekcie, tryby wyświetlania okien widokowych
  2. Modelowanie – transformacja obiektów, tworzenie oraz modyfikowanie obiektów (wykorzystywanie kształtów 2D do tworzenia brył 3D, modelowanie obiektów typu Mesh i Poly)
  3. Materiału i mapowanie – tworzenie i nakładanie materiałów na obiekty, dołączanie tekstur
  4. Kamery – tworzenie i pozycjonowanie kamery, animowanie
  5. Oświetlenie – tworzenie świateł i ich parametry, typy cieni, system światła słonecznego.
  6. Rendering – podstawowe parametry, sposoby renderowania, technologie wykorzystywane w programie Final Gather
  7. Animacja – umiejętności i wiedza niezbędna do stworzenia animacji

Oferta skierowana jest do właścicieli i pracowników firm z sektora MŚP.

Oferujemy:

  • 100% dofinansowania,
  • weekendowy lub tygodniowy tryb szkoleń,
  • termin szkolenia oraz lokalizacja indywidualnie dopasowane do Klienta,
  • fachową wiedzę praktyków zawodowych,
  • materiały szkoleniowe,
  • poczęstunek, przerwę kawową i obiadową.

Zapraszamy do współpracy!

KONTAKT W SPRAWIE SZKOLENIA:

  • mgr inż. Tomasz Śliwińśki tel. 883 797 577
    biuro@efektywniej.pl